دسنوشته های من به حاجی

آقا من خدا نمیخواهم زور است؟

مگر خدای شما در قرآن شریفش نفرموده که...

و ان ما خلاقناکم احراراً
و ما شما را آزاده آفریدیم.

پس کو آزادگی
چرا محدودیت
چرا گمراهی
یا شما خودتان را مضحکه کرده اید
یا واقعاً ما انسانهایی خنده دار و مورد تمسخر آفریده شده ایم...

ببین حاجی؟

من بیسوادم اما خدا را در غنچه گلی که صبح سپیده دهن باز میکند و به خورشید سلام میکند میبینم🌹

ببین حاجی من بیسوادم
اما از خرافات شما پیروی نمیکنم
میدانی چرا؟؟؟؟
چون از هر آنچه درونم بمن خطاب میکند ایمان دارم🙇

ببین حاجی؟
انعطاف داشته باش من بیسوادم
اما مثل تو چهره ایی مکروه ندارم.
زیرا همیشه گفتم نمیدانم.

ببین حاجی؟
شلوغش کردی دیگر من پسرم را بخاطر نداشتن امکانات پزشکی در بیمارستان از دست دادم و قسمتی از قلب پر آوازه ام با آن پرپر شد.
و تو میروی به کعبه و فریاد میزنی که سرگذاشتن در حجرالاسود گناهان ما را کم میکند.
اما منه بیسواد بتو میگویم که حجرالاسود از جذب تشعشعات زمینی و آسمانی از قبیل خورشید و سیاره ها در آنجا بنیان گذاری شد که آسیبی به من تو نرسد 
زیرا خدای من ما را دوست دارد و تو برای من یاوه گویی میکنی...

بله من خسته ام دیگر از گزافه گویی های تو حاجی👹

من خدای تحمیلی تو را نمیخواهم
من خدای خودم را میخواهم
زیرا با مرام است.

بیا........

نرو...........

حاجی با شمام میدانی خدا من کیست و کجاست؟

گوش بده پس......

خدای من در دل همان انسان بزرگی بود که شما به او پسوند قلدر چسباندید
اما او علیرقم تمام بیسوادیش دانشگاه تهران را برایم ساخت تا من با طبیعت انسانی و وطن خودم همسو شوم. اما شما چه کردید؟

بجز اینکه بیکاری
اعتیاد
و فقر فرهنگی را ضمیمه زندگی ام کردید؟

میدانی خدای من کجاست حاجی؟؟؟؟

خدای من در دل همان بانوی فرخنده و زیبایم فرح بود
که بیمارستان مرکز طبی اطفال کل کشور را برایم ساخت و تحت پوشش قرار داد تا به کودکان خدمت کند
اما شما آن را منبعی جهت تجارت خود به تصرف کشیدید....
❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

خلاصه حاجی علامتهایی سؤالی که بالا میبینی خیلی وقت است که هویدا شده بود
اما وقت مناسبش نبود

زیرا خدای من بمن صبر را آموخته بود
اما خدای شما ستم.......

تصویر جالبی را از پسر رضاشاه جاوید دیدم که مجسمه اش را به اصطلاح شما به خاک أبدی سپرده اید...

خنده ام گرفت و به ایمانم افزوده شد..

میدانی چرا حاجی؟؟؟

زیرا یقین دارم خدای من امروز یا فردا دست این شیرمردان پهلوی
میهن پرستان بزرگ را خواهد گرفت تا من و امثال من
از ابتدا پارسی را پاس بداریم📚📚📚📚

و مهمتر از آن این را آویزه گوش ت کن که بالاتر از سیاهی هم رنگی نیست و نخواهد بود♠️♠️♠️♠️


محدودیت برای تو 


آزادی برای من و همنوعانم
♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️♣️

دلنوشته من به حاجی⁉️

پست‌های معروف از این وبلاگ

شعر ماندگار فردوسی درباره ایران که سرشار از عشق و وطن دوستی است:

کسی که مثل هیچ کس نیست

سانچی